کد خبر : ۲۲۱۸۳۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۰۶

رییس جدید دادگستری دزفول:
ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی برای مردم و سرمایه گذاران اولویت دادگستری دزفول خواهد بود

رئیس جدید دادگستری دزفول گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی برای مردم و سرمایه گذاران اولویت و هدف اصلی دادگستری دزفول خواهد بود.

 ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی برای مردم و سرمایه گذاران اولویت دادگستری دزفول خواهد بود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دزفول، ( دز ان ان) ،  محمد يارممبيني ظهر امروز شنبه در آیین تودیع رئیس پیشین دادگستری دزفول و معارفه خود که در سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: دزفول در زمان هشت سال دفاع مقدس با رشادت های رزمندگان، فرماندهان و مردمانش دین خودرا به کشور ادا کرده است.

وی بااشاره به دلاوری های لشگر هفت ولیعصر دزفول در زمان جنگ تحمیلی، افزود: هر عملیاتی که با حضور فرماندهان و رزمندگان دزفول آغاز می شد پیروزی را به دنبال داشت.


رئیس جدید دادگستری دزفول بابیان اینکه دزفول در زمینه های علمی و فرهنگی نیز سرآمد است، گفت: بنابراین افزایش و حفظ امنیت درزمینه های مختلف، شایسته مردمان این شهرستان است که تلاش ما این است با همدلی و همراهی مسئولان دزفول به بهترین شکل ممکن این مهم را تحقق بخشیم.

ممبيني ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی برای مردم و سرمایه گذاران را از جمله اولویت های خود بعنوان رئیس جدید دادگستری دزفول برشمرد و لازمه تحقق این هدف را همراهی و همت دستگاه های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی، قضایی و سیاسی عنوان کرد.


وی با تاکید براینکه دادگستری دزفول با استقلال کامل و تعامل کافی به رفع دغدغه ها و مشکلات شهرستان خواهد پرداخت، یادآور شد: درراستای سیاست دستگاه قضا، نگاه ما یک نگاه پیشگیرانه به تمامی ناهنجاری ها خواهد بود.

ممبيني همچنین عنوان کرد: برنامه های بسیار زیادی دارم که سعی میکنم به تناسب و در آینده نزدیک آنها را مطرح و سپس به مرحله عملیاتی برسانم.

وی درپایان از تلاش ها و زحمات 20 ساله حجت الاسلام ابوهلال در شهرستان دزفول تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش دز ان ان، درپایان و با حضور اکثر مسئولان حاضر در این مراسم برروی جایگاه،  حکم محمديارممبيني به عنوان رئیس جدید دادگستری دزفول از زبان رئیس قوه قضائیه، قرائت شد و از زحمات حجت الاسلام صادق ابوهلال توسط بسیاری از مسئولان شهرستان دزفول از جمله شهردار،  رئیس شورای شهر، امام جمعه، فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح ها و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

محمدیارممبيني پیش ازاین بعنوان رئیس دادگستری شهرستان ماهشهر مشغول به فعالیت بوده است .

حجت الاسلام ابوهلال نیز بعنوان قاضی و مستشار دادگاه تجدید نظر استان خوزستان معرفی شد.

برچسب ها: محمد يارممبيني رئیس جدید دادگستری دزفول